Alipaşa AYAS
8. Sınıf Öğrencilerinin Çevre Sorunları Algısının Farklı Tekniklerle İncelenmesi
Dilek ERDURAN AVCI, Mehmet DEMIREKİN, Osman HARE, Soner ÖZLÜ ve İsmail ÖZKAN
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Termodinamiğin İkinci Yasasını Günlük Olaylara Uygulama Düzeyleri
Vahide Nilay KIRTAK AD ve Neşet DEMİRCİ
Fizik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Öğrenme Stillerine Uygun Öğretim Yapma Düzeylerini Belirleme Üzerine Bir Çalışma
Serap ERGİN, ve Musa SARI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Temel Astronomi Kavramlarını İlişkilendirme Durumlarının Analizi
Ümmü Gülsüm DURUKAN, ve Ayşegül SAĞLAM ARSLAN
Bilimsel Süreç Becerileri ile Fizik Öğretim Programında Yer Verilen Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yalçın ERTEK, Emine ERTEK ve Bilal GÜNEŞ
Gazlarda Genleşme Kavramı Üzerine Yapılandırmacı Bir Deney Etkinliği
Hidayet TERECİ ve Orhan KARAMUSTAFAOĞLU
Türbülans Etkinliği ile Kaos Öğretimi: Doğada Konaklamalı Kamp Uygulaması
Çiğdem YENİALACA ve Zeynep GÜREL
Ortaöğretim 9. Sınıf Fizik Dersi Öğretim Programlarının Tarihsel Süreç İçerisinde Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Güler GÖÇEN ve Hasret KABARAN