Cilt 7, Sayı 2, Aralık 2019
Editörden
Haluk ÖZMEN
2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına REACT Modelinin Uygunluğunun İncelenmesi
Ayşegül TATLI ve Volkan BİLİR
Eğik Düzlem Konusuna Yönelik Geliştirilen Materyalin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Doğan GÜLLÜ, Hayal KOCABAŞ ve Elif ÖZATA YÜCEL
Ortaöğretim 9. Sınıf Biyoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Rıdvan KETE ve Semra ERTEM
Fen Bilimleri, Matematik ve Sınıf Öğretmen Adaylarının FeTeMM Öğretimine İlişkin Yönelimleri
Burcu KOÇAK, Aziz ASLAN ve Evren CAPELLARO
Deniz ve Kent Yaz Okulunun Özel Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Deniz ve Kente Yönelik Tutum ve Algılarına Etkisi
Hanife KÜÇÜKLER, Sevil AKAYGÜN, Yeşim İMAMOĞLU, Fatma ASLAN-TUTAK ve Serkan ÖZEL